БИЗНЕС АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ СУБСИДИЯЛАУ ЕРЕЖЕЛЕРІН ӨЗГЕРТПЕУДІ ТАЛАП ЕТУДЕ

БИЗНЕС АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ СУБСИДИЯЛАУ ЕРЕЖЕЛЕРІН ӨЗГЕРТПЕУДІ ТАЛАП ЕТУДЕ

Ауыл шаруашылығы министрлігі сүт саласының кәсіпкерлерін естімей жатыр. Ведомствоның сатылған өнімді ғана субсидиялау ұсынысы тиімсіз. Мұндай пікірді Қазақстан сүт одағының директоры Владимир Кожевников білдірді, деп хабарлайды world of Nan кәсіпкерлер палатасына сілтеме жасап.

Субсидиялау түріндегі мемлекеттік қолдау шараларын жиі қайта қараудың қалыптасқан тәжірибесі кәсіпорындардың қызметіне де, өндіріске тиісті инвестицияларды салуға да теріс әсер етеді.

«Осындай тұрақсыздықтан бизнес үнемі белгісіздік сезінеді және қазіргі мемлекеттік қолдауды ескере отырып, ұзақ мерзімді даму жоспарларын құра алмайды», — деп түсіндіреді Владимир Кожевников.

Мемлекеттік орган өндірілген өнім үшін емес, өткізілген өнім үшін субсидиялар беруді ұсынады. Бұл өнімнің қымбаттауына әкеліп, қайта өңдеушілерді шикізаттан айырады. Спикердің пікірінше, мұндай жаңалық тиісті талдаусыз және бизнестің пікірін ескерусіз жасалды. Мұндай инновацияның салдары кері әсерінтигізуі мүмкін.

«Ауыл шаруашылығы министрлігі субсидиялардың басты мақсатын ұмытып кетті – май өндірісін ұлғайтуды ынталандыру, кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі нарттыру және отандық өнімді тек сөрелерде ғана емес, шикізат түрінде де ұстау. Ол үшін біз субсидиялау ережелерін өзгертпей, бақылау тетіктерін жетілдіруді ұсындық», — деп қорытындылады Владимир Кожевников.

Өзекті жаңалықтарды біздің сайтымыздан оқи отырып, Malbazar телеграм-арнамызда пікірлеріңізбен бөлісіңіздер